.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعزام دو کاروان پیاده از مازندران به مرقد امام (ره)
معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) دو کاروان پیاده از مازندران به سمت مرقد امام حرکت می کنند.
اعزام دو کاروان پیاده از مازندران به مرقد امام (ره)

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت: در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) دو کاروان پیاده از مازندران به سمت مرقد امام حرکت می کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، جواد قناعت در جلسه بیستمین سالگرد ارتحال امام در ساری افزود: جریان فکری و دینی که توسط امام خمینی (ره) به ظهور رسید موجب ایجاد موج فکری جدید در جهان اسلام شد و آزادگان جهان از این باب توانستند شناخت بیشتر و کاملتری از دین اسلام به دست بیاورند و این جریان، همسویی جهانی و وحدتی ناگفته را میان ملتهای مسلمان به نمایش گذاشت.

قناعت با بیان اینکه امکانات لازم جهت حضور حداکثری و حماسی مردم شریف مازندران فراهم است، گفت: ۴۰ هزار زائر مازندرانی با هزار دستگاه اتوبوس به مرقد امام عازم می‌ شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار از اعزام دو کاروان پیاده از شهرستان‌های آمل و بابل به مرقد امام خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور اشاعه بیشتر افکار و اندیشه ‌های حضرت امام مراسمهای مختلفی از جمله اجرای مراسم شب شعری با عنوان "آفتاب غروب جمکران" در تمامی شهرستانها و ارسال پیامکهایی از طرف ستاد ارتحال امام (ره) در استان تدارک دیده شده است.

قناعت افزود: همزمان با سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) عزاداری در هیئتهای مذهبی و برگزاری مسابقه بیست جمله از فرمایشات ایشان از دیگر برنامه‌ های ایام سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار عنوان کرد: مراسم بیستمین سال ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز ۱۳ خرداد ماه در محل مصلی نماز جمعه مرکز استان با حضور یکی از مقامات عالی رتبه کشور برگزار خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.